Read more about Iphone 5 spec :Larger 3.7-Inch Screen & many more

Read more about Iphone 5 spec :Larger 3.7-Inch Screen & many more
Salam..entri pertama hari ini di ambil dari blog yang menerang rumor mengenai iPhone 5 Spec..tajuk entri ialah Read more about Iphone 5 spec :Larger 3.7-Inch Screen & many more..

Joshua Topolsky, bekas Engadget Editor baru sahaja mendedahkan beberapa maklumat menarik tentang Apple iPhone 5, yang ada gosip yang akan dikeluarkan pada bulan September tahun ini.

Menurut Topolsky yang menulis di Ini iPhone 5 generasi akan datang ini direka semula dan ia akan kelihatan seperti iPod Touch 4G bukannya iPhone 4.

Menurut sumber, iPhone 5 akan nipis daripada iPhone 4, dan mempunyai bentuk "titisan air mata", yang nipis seperti MacBook Air.

Beliau telah mendedahkan home button  akan dibesarkan dan akan bertindak sebagai 
home button dan juga kawasan isyarat:

 Beliau juga mengesahkan bahawa iPhone 5 akan datang dengan yang lebih besar 3,7 inci skrin (berbanding dengan layar 3,5 inci), yang akan menduduki hampir seluruh bahagian depan telefon sambil mengekalkan resolusi yang sama.

Lakaran yang dibekalkan kepada mereka oleh sumber menunjukkan beberapa bentuk pengecasan induktif atau sentuhan tetapi sumber-sumber mereka tidak mampu untuk mengesahkannya.

begitulah...sama-sama kita tunggu kemunculannya...
regards,
admin hpmurah2u





Tag : iPhone 5
0 Comments for "Read more about Iphone 5 spec :Larger 3.7-Inch Screen & many more"

Back To Top